حانیهحانیه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

نفس من حانیه

برای بار اول

1389/11/2 11:39
نویسنده : آتنا
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خدای خوب من بعد از نه ماه انتظار به من یه دختر ناز داد که برای اینکه شکر خدا رو به جا بیاریم اسمشو گذاشتیم حانیه که یکی از القاب حضرت زهراست . نفس مامان الان توی شش ماهگیه و روز به روز داره خوشگل تر میشه (قضیه همون خانوم سوسکه است)دیشب دخترم برای بار اول گفت" به " دو دفعه هم تکرار کرد نمی دونم شاید همینجوی شانسی گفته باشه ولی من که دلم براش ضعف رفت . از این به بعد می خوام براش اینجا بنویسم . دوست دارم مامانای مهربونی هم با من دوست بشن تا بتونم با کمک اونا حانیه رو با آرامش بزرگ کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

maryam
2 بهمن 89 11:32
سلام اتنا جان.فداي تو و حانيه جون.من مامان امير مهدي و امير حسينم خوشحال ميشم با گلهايي مثل شما دوست بشيم ي به ما هم سر بزنيد www.amirmahdi.niniweblog.com
هانیه
2 بهمن 89 12:32
سلام وای چه اسم قشنگی (اسم منم هانیه) هست اسم دخترمم زینب زینب کوچولوی مام یه ماه دیگه دنیا میاد
مامان پرهام
21 شهریور 90 7:35
اي جونم مامان حانيه جون نگران نباش منم بعداز 4ماه رفتم سركار اولش خيلي سخت بود ولي الان ديگه مشكلي نيست تنها مشكلي كه دارم اينه كه پرهام بدجوري شلوغه و اذيت ميكنه بهتره بگم تابحال بچه اينجوري نديدم باوركن ولي خب گل مامان و باباشه و دوستش داريم البته پسرا شيطونن